VERSURI...

Persoane interesate

marți, 9 august 2011

Un cersetor de timp




Un cersetor de timp, probabil cam nebun
Statea la colt de strada cu o speranta intinsa
Privind nepasator daca sunt rau sau bun
Vrea doar sa-i dau o clipa din clipa mea extinsa

I-as arunca probabil, fiind indiferent
Monezi de mult purtate in buzunare goale
Punandu-i-le-n mana, cumva cu glas prudent
As vrea sa-i spun de tine si visurile tale.

Cum clipele se scurg din mana mea batrana
In mana lui ce parca este prea grea de timp
As vrea doar amintirea ce-mi place sa ramana
Sa-i dau tot ce ma doare fara nimc in schimb

Un cersetor de timp, si las in urma mea
Nici nu mai stiu de-s vise si nici nu imi mai pasa
Trec mai departe iar cu amintirea ta
Si timpul cel pierdut, si ma intorc acasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu