VERSURI...

Persoane interesate

sâmbătă, 1 octombrie 2011

... Tacerea... de Cristian Gabriel Groman




S-a asternut tacerea si sufletul mi-e gol...
Si o durere surda ma apasa...
E noapte si doar stelele ma vad...
Dar lor, sunt sigur ca putin le pasa...

A fost o vreme cand luam totu-n ras...
Si nu-mi pasa de viata, nici de moarte...
Acum, simt ca ma pedepseste Dumnezeu...
Pentru ca stiu ca nu te pot avea aproape...

Ma rog la Dumnezeu sa-mi ia durerea...
Pentru ca de la zi la zi e tot mai mare...
Desi eu te iubesc atat de mult...
N-ar ajuta pe nimeni s-ajung la disperare...

Tot ce-am trait pana acum n-a fost nimic...
Si totul a trecut pe langa mine fara rost...
Dar cea mai mare bucurie e ca te-am intalnit...
Si nu-mi mai pasa de nimic din tot ce-a fost...

Speranta mi-a ramas si nu vreau ca sa moara...
De ar muri si ea, nici eu nu as mai fi...
Si sper, din toata inima, o zi sa vina...
Cat mai curand, cand ne vom intalni...

Atunci cand mi-este greu, si greu imi e mereu...
Decat la poza ta pot sa privesc...
Si cred c-am sa invat din nou sa plang...
Pentru ca orice-ar fi, eu te iubesc...

Acum.....

S-a asternut tacerea si sufletul mi-e gol...
Si o durere surda ma apasa...
E noapte si doar stelele ma vad...
Dar lor, sunt sigur ca putin le pasa...  

2 comentarii:

  1. Sarut mana si mii de multumiri, Gabitza!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cu multa placere, versurile sunt atat de sensibile , de frumoase si profunde ca ar inmuia orice inima, sper insa sa nu mai fii la fel de trist, caci e pacat ... esti minunat, felicitari si iti doresc mult succes in continuare si tot binele din lume !

      Ștergere