VERSURI...

Persoane interesate

joi, 13 octombrie 2011

Te iubesc fără cuvinte



Când nu îţi spun cã te iubesc, sã ştii cã te iubesc mai mult ...
Eşti un parfum sublim ce-l simt fãrã cuvinte ...
E uneori prea greu de spus, prefer sã tac şi sã ascult,
Când numãr printre picãturi vechi jurãminte...

Când uit sã-ţi spun cã te iubesc, sã nu tresari în visul tãu
Şi sã nu crezi cã te-am pierdut printr-o uitare …
Secundã-ţi sunt într-un abis, eşti clipa sufletului meu,
Prin întunericul prea dens, te-mbrac în soare.

Când nu ţi-am spus cã te iubesc, te-am mai iubit încã odatã
Şi, neştiind cã te ador, mi-ai plâns în braţe ...
Smaraldul trist din ochii tãi m-a tot strigat ca altadatã,
Lãsând durerea ce-o simţeai sã mã agaţe...

Când nu-ţi voi spune te iubesc, sã ştii cã te iubesc din nou
Şi-ţi scriu pe buze un sãrut ce nu te minte,
Nu mã-nvãţa cum sã te chem în noapte cu al meu ecou!
Eu ştiu sã-ţi spun cã te iubesc ... fãrã cuvinte ..


Mariana Eftimie Kabbout
Din volumul SĂRUTUL UNUI ÎNGER 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu