VERSURI...

Persoane interesate

joi, 17 mai 2012

DORUL - Cristian-Gabriel Groman





În noaptea albastră şi caldă de vară...

Doar sufletul meu este rece şi gol...

În inimă-mi arde o rană amară...

Privesc printre lacrimi la poza din hol...



Iar vântul se zbate uşor, printre ramuri...

Tresar, mi se pare c-aud vocea ta...

E ploaia ce bate cu lacrimi în geamuri...

Sunt lacrimi ce nu pot ajunge la inima ta...



Surâsul tău mi-apare în fiecare vis...

Şi-mi luminează somnul în fiecare noapte...

Iar chipul tău de înger e-un colţ de paradis...

De-aş ştii c-o să-l privesc, aş trece chiar de moarte...



În ochii tăi frumoşi, ca marea de adânci...

Mă regăseam pe mine, un suflet zbuciumat...

Ca valuri înspumate, lovindu-se de stânci...

Te caut zi şi noapte, sperând neîncetat...



Doar tu poţi să fii ce-mi doresc eu pe lume...

Mi-e dor fără tine, îmi e frig şi mi-e greu...

Cât te iubesc nimeni nu-ţi poate spune...

Şi vreau sufletu-ţi cald lângă sufletul meu...  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu